۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۸۴۴۶۶
آیت الله وحید خراسانی:

اجر خادمان زائران اربعین نزد خدا محفوظ است| مراسم اربعین به احسن وجه برگزار شود

حضرت آ‌یت الله وحید خطاب به مسؤولان ستاد مرکزی اربعین گفت: سعی کنید مراسم اربعین به احسن وجه برگزار شود. هرچه این مراسم باشکوه تر برگزار شود اجر شما بیشتر است، و ان شاءالله به عدد تمام زوار اربعین اجر شما عند الله محفوظ است.
آیت الله وحید

به گزارش خبرگزاری رسا،  حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد اربعین با حضرت آیت الله وحید خراسانی دیدار و گفت وگو کرد.

این مرجع تقلید پس از استماع گزارش خدمات رسانی به زائرین اربعین گفت: ان شاءالله سعی کنید مراسم اربعین به احسن وجه برگزار شود. هرچه این مراسم باشکوه تر برگزار گردد اجر شما بیشتر است، و ان شاءالله به عدد تمام زوار اربعین اجر شما عند الله محفوظ است.

حضرت آیت الله وحید خراسانی با اشاره به عظمت زیارت سیدالشهدا علیه السلام اظهار داشت: در حدیث صحیح السند آمده است که هیچ فرشته مقربی و هیچ نبی مرسلی نیست مگر آنکه از خدا فقط یک حاجت دارد، و حاجتش این است که خداوند به او اذن بدهد تا به زیارت قبر امام حسین علیه السلام برود.

وی ادامه داد: این مقام، عظمتش قابل وصف نیست و ملائکه مقربین و انبیا مرسلین آرزویشان این زیارت است. دلیلش این است که زیارت امام حسین علیه السلام زیارت خود خداست و زمین کربلا هم عرش کبریاست  و اجر شما هم در این خدمات رسانی حساب ندارد.

ارسال نظرات